Biolage R.A.W.


Chciałabym podzielić się z Wami swoimi odczuciami po rytuale pielęgnacyjnym dla moich włosów z BIOLAGE R.A.W., który miałam przyjemność przeżyć w Salonie Fryzur Krystyny Gleń w Chodzieży. Moje włosy są długie ale niestety przesuszone od częstego farbowania i eksperymentów za młodszych lat. Więc takie zabiegi są wskazane dla nich. Pierwszy zabieg miałam wykonany 24 października, drugi 14 listopada. W salonie wykonali mi rytuał dla włosów uwrażliwionych, poddanych działaniu czynników stresowych. Po dobraniu szamponu, odżywki, maski i olejku, które najlepiej będą współgrały z moim typem włosów przeszłyśmy do zabiegu. Najpierw umyto mi włosy szamponem, w moim przypadku był to szampon Biolage Recovery, który wspomaga regenerację włosów i przywraca im blask. Po spłukaniu szamponu Pani nałożyła mi odżywkę Biolage Recover. Cudowna formuła, w skład której wchodzi detoksykujący olej z kolendry i glinka kaolinowa, wzmacniająca włosy oraz poprawiająca ich kondycję.


A teraz coś o efektach. Szampon jak i odżywka mają przepiękny zapach, czułam jak moje włosy podczas zabiegu stają się lekkie. Włosy po spłukaniu odżywki były takie delikatne i lśniące. Po wysuszeniu czułam, że moje włosy są "odstresowane", nigdy nie czułam, że są takie aksamitne. Dodaję zdjęcia przed i po zabiegu, do którego wykorzystano wyłącznie naturalne kosmetyki do włosów marki Biolage. Włosy przed zabiegiem myłam dzień przed. Użyłam szamponu i odżywki, a następnie wysuszyłam je suszarką. 

Z zabiegu jestem bardzo zadowolona. Polecam każdemu, z pewnością znajdziecie coś do Waszego rodzaju włosów. 


6 komentarzy:

  1. Hello! Do you ᥙsse Τwitter? I'd like tto follow you if that would be okay.
    I'm abѕolutely enjoying your blog and look forwarɗ to new updates.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Twoje włosy wyglądają fantastycznie! Parę miesięcy temu sama stosowałam zabiegi z tą serią kosmetyków i byłam zachwycona :) Faktycznie, stan włosów ogromnie się poprawił i za jakiś czas znowu zamierzam do tego wrócić! :)
    Zapraszamy do nas! https://oskarandbianka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt niesamowity!! Piękne włosy!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz :)

Copyright © 2014 Kaycat&Isabell , Blogger