Big sweater



 sweater - Zara
skirt - Stradivarius
bag - Louis Vuitton
beld - Aliexpress.com
boots - Zara






Nadszedł czas wielkich, cieplutkich swetrów. Oversizowe swetry jak po starszym bracie. Znalazłam taki w kolorze karmelowym w Zarze. Nie jest on w rozmiarze oversize lecz rozmiarze S. To S jest tak wielkie że dwa razy bym się pomieściła w nim. Dla tego wolę go nosić z paskiem, przy moim niskim wzroście wydaje mi się to konieczne.
A jak Wy myślicie z paskiem czy bez ?

Serdecznie pozdrawiam :)


8 komentarzy:

  1. Fajnie wyglada:) Ile masz wzrostu? Wcale nie wydaje mi sie bys była niska osobą? Laska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały właśnie podobny przytaszczyłam z SH i będę go nosić bo te swetry są wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  3. obie wersje, z paskiem i bez, mi się podobają :) sweter z chęcią bym przygarnęła, tak samo spódniczkę <3

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz w tym swetrze, super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz :)

Copyright © 2014 Kaycat&Isabell , Blogger